Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Seu electrònica de la Universitat de Girona

Directori d'òrgans, càrrecs i encàrrecs de gestió de la UdG

Com s'organitza la UdG

La Universitat de Girona s'organitza en:

Facultats i escoles

Les facultats i les escoles són els centres encarregats de l’organització dels ensenyaments i dels processos administratius i de gestió que porten a l’obtenció dels títols oficials.

Departaments

Els departaments són les unitats a les quals correspon coordinar els ensenyaments assignats a les àrees de coneixement que en formin part. Poden impartir docència de doctorat, d’acord amb la programació docent de la Universitat, i també donar suport a les activitats i iniciatives docents i investigadores del seu personal acadèmic. Igualment, els departaments organitzen i desenvolupen la recerca.

Instituts universitaris de recerca

Els instituts universitaris de recerca són unitats dedicades a la investigació científica i tècnica o a la creació artística. Poden organitzar i desenvolupar programes i estudis de doctorat i de postgrau, i proporcionar assessorament tècnic en l’àmbit de les seves competències.

Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach

L’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach és un ens de la Universitat de Girona, adjunt al rector o rectora, que té com a objectius contribuir a la formació permanent del personal acadèmic de tots els nivells educatius i donar assessorament tècnic dins del camp de la planificació educativa i la recerca i la innovació pedagògiques.

Càtedres

Les càtedres són unitats que promouen l’estudi i la recerca, mitjançant l’organització d’activitats de reflexió, debat i difusió, en el seu àmbit de coneixement.

Altres estructures de recerca

La creació d’altres estructures de recerca, amb qualsevol forma jurídica, ja siguin pròpies i/o amb altres entitats mitjançant conveni, correspon al Consell de Govern de la Universitat. La memòria de creació ha d’incloure la denominació de l’estructura, la justificació de la seva creació respecte als seus objectius i un estudi econòmic referit als mitjans materials i personals.

Serveis universitaris

La Universitat de Girona ha d'organitzar, en funció de la disponibilitat pressupostària que tingui, els serveis necessaris de suport a les activitats docents, de recerca, d’orientació educativa i professional, culturals, d’esports i d’atenció a la comunitat universitària.