Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Seu electrònica de la Universitat de Girona

Factura electrònica

Les factures s’hauran de fer arribar a través de la plataforma
de recepció i consulta de factures electròniques eFACT.
Las facturas deberán enviarse a través de la plataforma
de recepción y consulta de facturas electrónicas eFACT.

Per a més informació, consulteu la Guia de referència

Para más información, consultar la Guía de referencia

Per a poder encaminar correctament les factures electròniques, a la UdG és requisit indispensable que es faci constar a la factura electrònica o bé el número de comanda o bé el número de la unitat administrativa de la UdG que la tramita. Aquests números els facilitarà la persona que faci l’encàrrec. La tramitació de les factures on només figurin els codis DIR3 alenteix el procés per manca d’informació.

El número de telèfon de suport a empreses per part del Consorci AOC sobre dubtes en factura electrònica, 902 013 448, deixarà d’estar operatiu properament. El nou número de telèfon serà el 902 90 10 80.
Les empreses disposen d’un portal de suport e-FACT a empreses per resoldre dubtes en primera instància. Aquest, és el canal principal d’entrada de consultes. Si el portal de suport no respon a les vostres necessitats, us recordem que podeu contactar a través del telèfon (902 90 10 80) o del correu electrònic (efact@aoc.cat).

Para poder encaminar debidamente las factures electrónicas, en la UdG es requisito indispensable que se haga constar en la propia factura electrónica o bien el número de pedido o bien el número de unidad administrativa de la UdG que la tramita. Estos números los facilitará la persona que realice el encargo. La tramitación de las factures donde solo figuren los códigos DIR3 ralentiza el proceso por falta de información.

El número de teléfono de soporte a empresas del Consorci AOC para resolver dudas de factura electrónica, 902 013 448, dejará de estar operativo proximamente. El nuevo número de teléfono será el 902 90 10 80.
Las empresas disponen de un portal de suport e-FACT a empreses para resolver dudas en primera instancia. Éste, es el canal principal de entrada de consultas. Si el portal de soporte no responde a vuestras necesidades, os recordamos que podéis contactar a través del teléfono (902 90 10 80) o del correo electrónico (efact@aoc.cat).

Codis DIR3 de la UdG / Códigos DIR3 de la UdG

Oficina comptable: U04300001