Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Seu electrònica de la Universitat de Girona

Titularitat i responsables de la gestió

L'article 3.2 del Reial decret 1671/2009 de 6 de novembre, que desenvolupa parcialment la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, determina que la seu electrònica ha d'identificar el titular i l'òrgan o òrgans encarregats de la gestió i dels serveis que posa a disposició dels ciutadans.

D'acord amb el Reglament d’establiment i funcionament de la seu electrònica de la universitat aprovat per l’Acord del Consell de Govern adoptat en la sessió ordinària núm. 6/10 de 15 de juliol de 2010 les principals característiques de la Seu Electrònica de la Universitat de Girona són:

• L'adreça electrònica de referència de la Seu és https://seu.udg.edu/.
  • La titularitat, gestió i administració de la seu electrònica correspon a la Universitat
    de Girona qui assumeix la responsabilitat respecte la veracitat, la integritat
    i l’actualització de la informació i els serveis que integri la seu electrònica.
  • La gestió i administració de la Seu Electrònica corresponen al Secretari o Secretaria General